Reklamacje

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: kontakt@iside.pl. Aby usprawnić proces reklamacji prosimy o podanie następujących danych:

  • imię, nazwisko, adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (paragon, faktura) lub numer zamówienia,
  • przedmiot reklamacji,
  • w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu — zdjęcie.

Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni od daty otrzymania wszystkich niezbędnych informacji. Odpowiedź zostanie wysyłana na podany przez Kupującego adres e-mail. Osobom fizycznym, a także prowadzącym jednoosobową działalność, taką, która nie ma charakteru związanego z pracą zawodową, przysługuje prawo do zwrotu towaru.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu wypełnij formularz znajdujący się poniżej lub wyślij email na adres: zwroty@iside.pl

  • W treści wiadomości podaj numer zamówienia i opis przedmiotów których będzie dotyczył zwrot.
  • Wyślij towar na adres firmy podany w podstronie kontakt.
  • Zwrot środków nastąpi  w przeciągu 14 dni od momentu dostarczenia towaru. Dostarczony towar musi być w oryginalnym opakowaniu oraz nie nosić śladów użytkowania.
  • Uszkodzony produkt może spoktać się z odmową przyjęcia i zaakceptowania zwrotu towaru lub z ze zwrotem tylko części środków pieniężnych za zakupiony towar.
  • Wszystkie szczegóły dotyczące zwrotu towaru otrzymacie w korespondencji zwrotnej na wasze zgłoszenie.
Product added to wishlist
Product added to compare.