Reklamacje
W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: kontakt@iside.pl. Aby usprawnić proces reklamacji prosimy o podanie następujących danych:
- imię, nazwisko, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (paragon, faktura) lub numer zamówienia,
- przedmiot reklamacji,
- w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu — zdjęcie.
Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni od daty otrzymania wszystkich niezbędnych informacji. Odpowiedź zostanie wysyłana na podany przez Kupującego adres e-mail.
Zwroty
Osobom fizycznym, a także prowadzącym jednoosobową działalność, taką, która nie ma charakteru związanym z pracą zawodową, przysługuje prawo do zwrotu towaru.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu wypełnij formularz znajdujący się poniżej lub wyślij email na adres: zwroty@iside.pl
- W treści wiadomości podaj numer zamówienia i opis przedmiotów których będzie dotyczył zwrot.
- Wyślij towar na adres firmy podany w podstronie kontakt.
- Zwrot środków nastąpi w przeciągu 14 dni od momentu dostarczenia towaru. Dostarczony towar musi być w oryginalnym opakowaniu oraz nie nosić śladów użytkowania.
- Uszkodzony produkt może spoktać się z odmową przyjęcia i zaakceptowania zwrotu towaru lub z ze zwrotem tylko części środków pieniężnych za zakupiony towar.
- Wszystkie szczegóły dotyczące zwrotu towaru otrzymacie w korespondencji zwrotnej na wasze zgłoszenie.